Chasing Africa's Atlantis
Josh menyelam di perairan Tanzania untuk mencari bandar hilang dan khazanahnya. Dari kota kara terpencil Zanzibar, Josh mencari kapal karam purba. Kemudian, Josh menyelam ke dalam sesuatu yang mungkin dinding bandar hilang yang pernah berdagang kekayaan.