Traitors' Treasure of 1776
Josh cari harta karun tali barut British yang setia kepada Raja Britain semasa Revolusi Amerika. Menyertai siasatan terhadap Geng Doan, Josh gali keluar syiling yang dirompak. Kemudian, pencarian di gua tunjukkan tempat persembunyian tali barut British.