Colombian Chaos
Grady dan Bo dijatuhkan ke lokasi berasingan hutan Colombia untuk melancarkan operasi ketenteraan yang gagal. Dengan hanya peta dan parang, mereka mesti bertahan di dalam hutan tebal sambil cuba menghubungkan dan mencari penyelamat.