Bulgarian Blizzard
Di lereng Rila Bulgaria, Grady dan Josh menghadapi ribut salji putih, suhu membeku dan diserang pemangsa mematikan. Untuk terus hidup, mereka mesti menggunakan kaedah luar biasa untuk api, tempat tinggal dan makanan.