Pop Ups: The Never-Ending Keloids
Fakta-fakta baharu yang menarik dan rahsia di belakang tabir akhirnya terbongkar! Pastor Jeremy ada ketumbuhan tergantung di lokasi memalukan. Keloid berulang Evelyn kembali lebih besar setiap kali. Todd ada benjolan menyakitkan menonjol daripada dahinya.