Pop Ups: The Incredible Bulk
Fakta-fakta baharu yang menarik dan rahsia di belakang tabir terbongkar! Ketumbuhan kepala jurulatih peribadi, Ruben, menghalangnya bertemu klien. Kaitlin ada parut di lengannya akibat penggunaan dadah. Adrian ada benjolan di belakangnya selepas jatuh.