Old Dog, New Hope
Dr. Jeff dan stafnya bantu National Mill Dog Rescue dan dedikasi dalam mencari rumah untuk Ginger si anjing Pomeranian. Anjing yang suka telan benda perlu segera dibedah, dan Jimmy si cicak beri kejutan kepada Dr. Baier.