A New Adventure
Dr. Jeff dan stafnya cuba ubah sebuah restoran tinggal di pekan lombong kepada sebuah klinik untuk komuniti pergunungan. Dr. Baier rawat burung nuri yang selesema, dan Dr. Jeff harap dapat selamatkan buku lali anjing Yorkie yang patah daripada dipotong.