General Jinjur
Apabila Dorothy ditangkap oleh Jeneral Jinjur untuk dijadikan “senjata rahsia” tentera wanitanya, kawan-kawan Dorothy mencarinya dan terpaksa berkerjasama dengan Wilhelmina.