Cap'N Bill in Going Nowhere Fast
Ia adalah pengembaraan di langit yang mengagumkan. Anak kapal lanun kepada Cap’n Bill telah diculik oleh Boolooroo, jadi dia meminta Dorothy dan kawan-kawannya untuk menyertainya di dalam penyelamatan terhebat sepanjang hidup!