Dawn of the Dinosaurs
Stephen menceritakan kisah dinosaur selama 180 juta tahun, mengembara ke masa lalu melalui dunia menakjubkan yang dihasilkan oleh komputer. Dia bertemu Diplodocus dan Allosaurus.