Danger at the Door
Orang asing menggunakan kamera loceng pintu untuk mengancam seorang wanita. Seorang ibu dan anaknya diacukan senjata, seorang lelaki hadapi serangan ganas ketika keluar bersama keluarganya, dan perkumpulan cuti musim bunga kecoh di luar kawalan.