Nowhere To Run
Seseorang menyerang wanita hamil di lebuh raya. Pengejaran berlaku selepas seorang wanita mencuri kenderaan polis, dua anggota luar waktu tugas terpaksa meninggalkan janji temu mereka untuk beraksi dan kecurian kedai serbaneka berakhir dengan mengejutkan.