First Ascent
Selepas melihat keindahan di Lembah Wadi Rum di Jordan, Megan dan Chris perkenalkan pendakian bermakna – peluang menempa nama di puncak. Tapi pendakian batuan tanpa tangan menentukan giliran dan keadaan tak dijangka menguji pendakian penyingkiran.