Deep Water Solo
Memulakan cabaran di Majorca, Spain, Chris Sharma dan Megan Martin memperkenalkan cabaran air dalam kepada 10 pendaki. Tapi dengan keadaan cuaca dan pemilihan rawak, peserta mula tertekan dalam pendakian pertama.