Knives and Fire
Hakim Alex Guarnaschelli dan Gabe Bertaccini memberitahu tujuh cef bahawa mereka akan menjadi tuan rumah Festival Piza Ciao House yang pertama, di mana mereka mesti membuat piza yang cukup untuk memberi makan 50 tetamu lapar dan pakar piza terkenal.