A Whiff of Mutiny
Sembilan cef yang tinggal pergi ke Otranto, Itali dan membeli makanan laut segar dari dok. Kemudian, hakim Alex Guarnaschelli dan Gabe Bertaccini menugaskan cef dengan cabaran mereka yang paling sukar.