Grandmas' Grand Holiday
Empat nenek berbakat ditugaskan membuat jamuan perayaan luar biasa penuh kasih sayang dalam setiap gigitan. Mereka membuka bakul pertama dan menemui bunga yang dibuat daripada ramuan manis, tetapi rasa cemas membawa kepada kesilapan dan kekalutan.