Buzzworthy Bizarre Baskets
Bakul-bakul itu diisi dengan ramuan yang membuat para cef menggelengkan kepala kerana tidak percaya. Bakul pertama ada potongan khinzir yang tiada di pasar raya tempatan dan cef-cef berdepan stu luar biasa dan kek savuri dalam pusingan hidangan utama.