Casino Royale: Battle 1
Chopped sentiasa menjadi perjudian, tetapi kejohanan Casino Royale membenarkan peserta menggantikan bahan bakul dengan membaling dadu. Pada pusingan pertama, sesuatu yang licin dalam bakul, dan item bertema Vegas dalam pusingan kedua bukanlah menarik.