Epic BLT Battle
Cef mencari bahan bertema BLT dalam setiap bakul, termasuk makanan keselesaan berkrim pada pusingan pertama. Dalam pusingan pencuci mulut, bahan berperisa salad mempunyai dua peserta terakhir menggelengkan kepala dan menyilangkan jari mereka.