Young and Hungry
Empat cef muda yang ikut trend semasa dan bercita-cita tinggi bawa kemahiran memasak canggih dan keazaman hebat ke dapur Chopped. Usia yang muda buat mereka lebih yakin, walaupun diberi serbuk kala jengking dan scungili dalam pusingan pembuka selera.