New Cooks, New Tricks
Juri tidak berterus terang semasa mengkritik pembuka selera peserta yang dibuat daripada kolar ikan dan kacang hijau. Dalam pusingan hidangan utama, jantung tuna awet dan cendawan memberi ilham kepada dua cef untuk memberi olahan baru pada masakan Itali.