Selami keseronokan coklat dalam episod yang tidak dapat dilupakan ini! Kirsten buat torrone kacang hazel, financier coklat-oren dan biskut coklat pudina. Dia juga berkongsi resipi pencuci mulut yang bijak dan mudah untuk memanfaatkan sisa pastri anda.