Jamuan pencinta pencuci mulut menanti dalam episod ini! Kirsten membawa keajaiban diilhamkan Itali ke dapur dengan tart kastard coklatnya, coklat keras pistasio yang ringkas namun menakjubkan dan panduan pakarnya untuk membuat kek raspberry terunggul.