The Ink Black Heart: Part 4
Ketika Strike dan Robin semakin hampir untuk mendedahkan identiti Anomie, agensi mereka diserang. Kemudian, Robin mengambil risiko untuk menghalang Anomie daripada meragut lebih banyak nyawa.