The Ink Black Heart: Part 3
Strike dan Robin menyingkirkan beberapa suspek selepas ada penemuan penting. Robin meraikan kejayaan berpindah ke flat baru – namun kecewa apabila identitinya terbongkar. Tidak lama kemudian, Anomie menyerang lagi.