Home for the Holidays
Jackie Sorkin dan pasukan gula-gula berlumba menyiapkan rumah percutian mereka. Mereka hanya ada satu minggu lagi untuk menyiapkan halaman depan, "menerangi" keseluruhan struktur dan memindahkan segala-galanya sebelum tetamu tiba untuk persembahan.