Candy Kingdom Meltdown
Dengan lebih separuh untuk disiapkan, Jackie Sorkin dan pasukannya mengerjakan ruang tamu. Lawatan yang tidak dijangka daripada bakal pelabur menimbulkan ketegangan dalam pasukan, dan Jackie mesti mencari cara untuk menyatukan semua orang.