Missouri Modern Container
Sepasang suami isteri ingin membawa pantai Key West ke tempat perlindungan keldai mereka di Missouri. Walaupun ada pengalaman membina kediaman di luar grid, mereka menghadapi cabaran baharu apabila cuba membina rumah kontena berganda jauh di dalam hutan.