Texas Hillside Retreat
Empat sekeluarga sedang membina tempat perkhemahan mewah mewah yang menghadap Texas Hill Country, tetapi proses pembinaannya tidak begitu glamor. Dengan hujan, rupa bumi dan makhluk yang mencabar, mereka mesti bekerjasama untuk sampai ke garisan penamat.