Extra Spaces Showdown
Jonathan dan Drew bersaing dengan pelbagai ruang dalaman ketika mereka berlumba ke finale utama. Egypt Sherrod dan Mike Jackson menilai dan memberi pemenang peluang sekali seumur hidup bersiar-siar dalam kereta pilihan mereka dari Muzium Auto Petersen.