No Rules!
Mereka putuskan tiada peraturan dalam pertandingan ini, dan untuk cabaran pertama, mereka uruskan ruang tamu dan pintu masuk depan mereka. Kendra Wilkinson dan David Bromstad singgah untuk menilai, dan pemenang dapat ganjaran eksklusif NASA.