Make it Look Like an Accident
Sementara Hector, Walt, dan Lorraine bertelagah tentang perniagaan psikedelik mereka yang baru berkembang, Danny mencari jalan untuk halau Wendy. Di Brentwood, Ray cuba mengimbangi keperluan Marian, Frank dan ibu anaknya.