London Calling
Seorang pembunuh upahan yang malang perlu menjaga anak remaja ketua jenayah baharunya selepas misi di UK tidak menjadi seperti dirancang.
Selepas melarikan diri dari UK akibat misi yang gagal, seorang pembunuh upahan yang malang terpaksa menjaga anak ketua jenayah baharunya dan mengajarnya menjadi seorang lelaki.