Di Ohio, situasi tebusan bertukar tembak-menembak. Perhentian kenderaan rutin di Georgia berubah menjadi kejar-mengejar. Di Texas, seorang suspek yang melarikan diri merempuh trak, dan para anggota mesti menghadapi akibat pelanggaran demi membantu mangsa.