Reckless
Di Ohio, polis tiba di rompakan bersenjata yang sedang berjalan dengan pengurus kedai dijadikan tebusan. Di New York, polis berusaha menyelamatkan ibu muda dan bayinya apabila dilanggar pemandu mabuk. Di Michigan, seorang polis wanita menyamar.