The Very Worst Possible Day!
Tiga cef terakhir menangani bahagian depan restoran, mengambil giliran menguruskan restoran mereka sendiri. Geoffrey Zakarian telah mengisi restoran dengan pelakon yang membuat kacau untuk melihat cara cef bertindak balas pada hari terburuk mereka.