You Can't Phone In a Chicken!
Geoffrey Zakarian mengenali setiap chef yang bersaing melalui makanan mereka, meminta mereka membuat hidangan yang paling mewakili konsep restoran mereka. Kemudian dia mencabar mereka membuat ayam panggang dan hidangan sampingan gaya restoran mereka.