Ben 10 vs. Negative 10 Part 2
Ben, Max dan Gwen bertarung di dalam kubu bawah tanah di Mount Rushmore. Mereka berjaya kalahkan kumpulan penjahat yang diketuai oleh Forever King. Akhirnya, Ben berubah menjadi Upchuck dan menyerap sumber tenaga yang kuat itu.