Merry Christmas
Ketika penghawa dingin Rustbucket rosak, Ben, Max dan Gwen menginap di Holiday Village, sebuah taman tema Krismas yang muncul secara tiba-tiba. Ia dicipta oleh entiti jahat yang bernama En. Jingles yang menahan Max kerana dia percaya Max adalah Santa!