Be Afraid of the Dark
Berikutan kisah #669-012, Ben meneroka ke angkasa bersama Gwen dan Max untuk menggagalkan rancangan Ghostfreak untuk menyeliputi Bumi dalam kegelapan abadi. Wira-wira kita juga menewaskan Mummy, Frankenstein dan Werewolf.