Tough Luck
Kuasa Lucky Girl Gwen kembali apabila dia membeli batu ajaib di konvensyen ahli sihir di Las Vegas. Namun, Hex juga mengejar batu yang sama, dan selepas anak saudara dia membebaskannya dari penjara, mereka cuba dapatkan batu itu dan tewaskan Lucky Girl.