Anchors Aweigh
Eddie Jackson dan Poppy Harlow daripada CNN menyampaikan berita kepada Bobby Flay bahawa dia akan kalah. Chef Dayna Lee dan Enrique Lozano berharap untuk menumpaskan persaingan.