Ciao Ciao, Bobby!
Alex Guarnaschelli bersatu semula dengan hos bersama Ciao House, Gabriele Bertaccini, untuk memimpin cef Rachelle Murphy dan Jackson Kalb ke dunia "kemungkinan pasta" untuk mengalahkan Bobby Flay.