Renovating a York, Maine Family Getaway
Seorang penduduk asli New England yang dibesarkan bercuti di pantai York, Maine mahu memiliki rumah di bandar. Hartanah di York tidak murah, tetapi mempunyai tempat untuk membina kenangan mungkin berbaloi dengan pengubahsuaian besar.