Sepasang suami isteri yang telah menyewa selama bertahun-tahun di Miami, Florida bersedia membeli rumah pertama. Dengan bantuan rakan dan keluarga, mereka ingin mengubahnya menjadi tempat percutian dengan suasana spa.