The Joining: Part Two
Gotham berdepan ancaman terbesar--serangan makhluk asing. Tekad untuk selamatkan bandarnya sendiri, Batman sedar wira terkuat juga perlukan bantuan pasukannya. Bahagian kedua episod ini. Episod menakjubkan.