Rumors
Penegak keadilan baru muncul di Gotham dengan sasaran menghapuskan penjahat utama Gotham buat selamanya. Kini, Batman berada dalam keadaan pelik kerana terpaksa melindungi musuhnya daripada ancaman bunuh ini.