Twin Cities
Senarai hajat Andrew membawanya ke kampung halaman pilihannya, Twin Cities. Dia lawat lokasi kulinari kegemarannya di Minneapolis dan menyeberangi Sungai Mississippi untuk pengalaman unggul, perlawanan St. Paul Saints.